۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۲۳۰۰۱
امام جمعه موقت شهرستان سامان:

در مساجد بايد اتاق فکر راه اندازي شود

امام جمعه موقت شهرستان سامان گفت: بايد دليل حضور کم رنگ جوانان در مساجد را ريشه يابي کرد.
در مساجد بايد اتاق فکر راه اندازي شود
به گزارش سامان ما، حبيب اله شاهسوند در خطبه هاي نماز جمعه نمازگران را تقوا، خوبي و راستگويي دعوت کرد و اظهار داشت: بايد دليل اصلي حضور کم رنگ جوانان در مساجد ريشه يابي شود و چرا که معيبي در مساجد وجود دارد که برخي از جوانان در مساجد حضور پيدا نمي کنند.

شاهسوند با بيان اينکه در مساجد بايد به نحوه اي برنامه ريزي صورت گيرد که موجب جذب جوانان شود و اجراي اين برنامه ها با ايجاد اتاق فکر در مساجد امکان پذير است، اذعان داشت: بايد ريشه عدم حضور جوان مشخص شود ، شايد بعضي رفتارها، تبليغات دشمن و .... موجب مي شود جوانان در مساجد حضور پيدا نکنند و جوانان را بايد در اين زمينه هوشيار کنيم.

وي با اشاره بر اينکه بايد جوانان در مساجد احساس ارامش کنند ، عنوان کرد: در صدر اسلام همه اتفاقات از جمله عقد و ازدواج، اعزام به جبهه، حل مشکلات سياسي و اجتماعي و .... در مساجد صورت مي گرفت .

شاهسوند با بيان اينکه مساجد بايد زنده بمانند و در مساجد برنامه ريزي صورت گيرد و حلقه هاي معرفت در مساجد برگزار شود و در اين حلقه ها مسائل خوب و آموزنده به افراد ياد داده شود.

وي با بيان اينکه دلايل و عيب ها در مساجد به دليل حضور کم رنگ اقشار بايد برطرف کنيم، تصريح کرد: بر روي صفات خوب جوانان تاکيد و جوانان را مورد تشويق قرار دهيم .

امام جمعه موقت شهرستان سامان با بيان اينکه در استانه نزديک شدن به ماه مبارک رمضان هستيم، بيان داشت: بايد در مساجد مسائل بهداشتي و ... رعايت شود و در ماه مبارک رمضان به اصلاح خود بپردازيم و به تقوا برسيمو زمينه هاي بهره وري در ماه مبارک رمضان را در خود ايجاد کنيم.



انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۰:۰۲

9 Feb 2020